• list_banner

Cosa hè un tappu di porta?Introduzione di limitatore di porta

I vitture diventanu sempre più cumuni in a vita di e persone.Quasi ogni famiglia hà a so vittura.Cù u bastone magicu di l'industria di l'automobile, ci sò assai prudutti per e persone per utilizà megliu vitture, cum'è limitatori di porta.Lasciami presentà à voi.

Introduzione di Door Limiter: Introduzione

A funzione di u limitatore di apertura di a porta (Verifica di a porta) hè di limità u gradu di apertura di a porta.Da una banda, pò limità l'apertura massima di a porta, impediscendu chì a porta sia aperta troppu luntanu, da l'altra banda, pò mantene a porta aperta quandu hè necessariu, cum'è quandu a vittura hè parcheggiata nantu à una rampa o quandu u ventu soffia, a porta ùn serà micca automaticamente.vicinu.U limitatore di apertura di a porta cumuna hè un limitatore di cinturione di pull separatu, è certi limitatori sò integrati cù a cerniera di a porta, chì di solitu hà una funzione di limitu quandu a porta hè completamente aperta o mezza aperta.

 

nutizie 14

 

Introduzione di limitatore di porta: classificazione è vantaghji

1. Tippu di primavera di gomma

U principiu di funziunamentu hè u seguitu: u supportu di limitatore hè fissatu à u corpu per mezu di un bullonu di muntatura, è a scatula limite hè fissata à a porta per mezu di dui viti di muntatura.Quandu a porta hè aperta, a casella di limitu si moverà longu u bracciu di limitu.A causa di e diverse strutture d'altitudine nantu à u bracciu di limitu, i blocchi di gomma elastica avarà diverse deformazioni elastiche, perchè a ghjente hà bisognu di utilizà diverse forze per chjude a porta quandu apre a porta.À ogni pusizioni limite, pò ghjucà un rolu limitante nantu à a porta.Sta struttura hè a più largamente usata in l'oghje, è ci sò parechje forme specifiche: certi braccia limite sò strutture stampate, certi scatuli limite utilizanu rulli agulla, certi scatuli limite utilizanu palle, è certi scatuli limite utilizanu palle.Un slider hè utilizatu in a casella di limitu ... ma u principiu di limitu hè u listessu.

I vantaghji di sta struttura sò struttura simplice, low cost, spaziu pocu occupatu è senza mantenimentu.U svantaghju hè chì i requisiti per a foglia sò troppu altu.Se a forza di a cerniera ùn hè micca abbastanza, a porta affunderà, è pò esse un rumore anormale.Dopu a corsa per un periudu di tempu, u torque limite diminuirà rapidamente.

U tappu di a porta di sta struttura hà generalmente dui o trè ingranaggi.U so torque massimu hè di circa 35N.m, a so lunghezza hè generalmente circa 60mm, è u so angolo di apertura massima hè generalmente sottu à 70 gradi.Dopu a prova di resistenza, u cambiamentu di torque hè di circa 30% -40%.

 

nutizie15_02

 

2. Primavera di torsione

U so principiu di travagliu hè: hè integratu cù a cerniera è hè di solitu stallatu nantu à a cerniera più bassa.In u prucessu di chjude a porta, a barra di torsione hè deformata per generà diverse forze per ottene u scopu di limità a pusizione.

Sta struttura hè soprattuttu usata in u mercatu di l'auto auropea è appartene à a patente di Edscia.

I vantaghji di sta struttura sò pocu rumore, longa vita, è un bonu effettu limitante.U svantaghju hè chì occupa un grande spaziu, a struttura hè cumplessa, è u costu di mantenimentu hè altu.

U limitatore di sta struttura hà generalmente dui o trè ingranaggi.U so torque di apertura massima hè 45N.m, u torque di chiusura massima hè 50N.m, è l'angolo di apertura massima hè di circa 60-65 gradi.Dopu à a prova di resistenza, u cambiamentu di torque hè di circa 15% o più.


Tempu di post: Jul-27-2022